U novu turističku godinu s obje noge čvrsto na zemlji Luke nautičkog turizma prošle su godine zaradile 857 milijuna kuna. U usporedbi s 2017. radi se o porastu od 2,7…
Biser mora 2019 – poziv na natjecanje pizzaiola, dvoboj i akrobatski show u izradi pizza Najveće kulinarsko natjecanje u Hrvatskoj s popratnim događanjima okupit će od 9. do 12. travnja preko 250 kuhara iz 20…
Samoborska salamijada – više od 30 godina tradicije Samoborska salamijada krenula je prije 32 godine, međusobnim natjecanjima prijatelja po kletima, a s vremenom je sazrijela i ideja o…
U zadnjih pet godina izvoz pršuta porastao 14 puta ''Zbog svojih vrhunskih senzornih svojstava i specifične tradicionalne tehnologije proizvodnje, hrvatski pršuti imaju veliki izvozni potencijal i potencijal za plasman…
Predstavljen projekt Parka prirode Kopački rit i Vina Belje Projekt zajedničke ulaznice za turističke obilaske Parka prirode Kopačkoga rita i vinskog podruma Vina Belje u utorak su predstavili predstavnici…
U Valamar Rivijeri zadovoljni bukingom za Uskrs i cijelu sezonu U najvećoj turističkoj kompaniji u Hrvatskoj Valamar Rivijeri i ove godine nastavljaju s investicijama, a zadovoljni su bukingom za ovogodišnju…
Otvaranjem Grand Park Hotela Rovinj, Adris dovršava uređenje luksuzne turističke zone Monte Mulini Otvaranjem Grand Park Hotela Rovinj, koji će u ponedjeljak primiti prve goste, Adris grupa dovršava uređenje luksuzne turističke zone Monte…
Zaštita podmorja jača turizam i gospodarstvo Zaštita podmorja tzv. „no take“ zonama bi hrvatski ronilački turizam učinila puno atraktivnijim, a benefite toga bi osjetili svi, od…
Sedmi Weekend Bike & Gourmet Tour jedinstven je spoj biciklizma i dobre hrane Sedmi put zaredom ljubitelji bicikliranja, prirodnih ljepota i gurmanskih delicija, moći će uživati na Weekend Bike & Gourmet Touru koji…
Ulaganje u kvalitetu ključ konkurentnosti obiteljskog smještaja „Tržište obiteljskog smještaja kontinuirano raste. Prošle je godine zabilježeno 7,6 milijuna dolazaka, uz rast od 10%, broj noćenja je također…
Nin rivijera marketinškim udruživanjem do bolje prepoznatljivosti Marketinškim udruživanjem pet malih turističkih zajednica na području Nina osmišljena je priča o Nin rivijeri s ciljem bolje prepoznatljivost i…
Predstavljen završni koncept Master plana bike turizma otoka Lošinja S ciljem razvijanja cikloturizma te stvaranja 'Bike friendly' destinacije, jučer je u Muzeju Apoksiomena u Malom Lošinju održana završna prezentacija…